Telefoon Service

Telefonische ondersteuning kan bij ons op twee manieren. De standaard ondersteuning zal voldoen voor de meeste klanten. Daarnaast kennen wij telefonische ondersteuning voor praktijkhouders (bijvoorbeeld een praktijk voor fysiotherapie). In het laatste geval bekijken we per situatie wat de beste oplossing is.

Om te bepalen welke situatie voor jou het voordeligst is, vind je hieronder een overzicht van hoe de kosten opgebouwd worden.

Op afroep, zonder abonnement€ 10,00 per dag,
exclusief € 2,95 per gesprek
Abonnement dagelijks€ 50,00 per maand,
exclusief € 2,25 per gesprek
Abonnement met vast maandtariefHet maandtarief wordt in overleg bepaald;
per half jaar volgt dan een naberekening
Basispakket Praktijkhouders€ 415,00* per maand,
inclusief gesprekskosten voor inkomende telefoontjes en het maken van afspraaknotities in de agenda.
Luxe pakket Praktijkhouders€ 695,00* per maand,
inclusief gesprekskosten voor in- én uitgaande telefoontjes, het verwerken van verwijzingen, intakeformulier en de patiëntengegevens en het inplannen van afspraken in de agenda.

* Dit is een richtlijn voor een middelgrote praktijk. Het tarief wordt gebaseerd op de omvang van de praktijk en het aantal telefoontjes.

Heb je belangstelling voor een van onze paketten of stel je in samenspraak met ons liever een eigen pakket vast? Neem dan contact met ons op of bel voor een afspraak.