Agendabeheer | Afspraken inplannen |
Archiveren | Het aanmaken, opruimen en bijhouden van een digitaal archief
Het aanmaken en archiveren van een fysiek archief op locatie |
Correspondentie | Zorgen dat de lay-out klopt van teksten
het opstellen en redigeren van teksten, brieven, rapportages en verslagen |
Data verwerking | Het verzamelen van gegevens en deze verwerken in een systeem als Excel
Klantgegevens en visitekaartjes verwerken tot een database |
Digitaal secretariaat | Instellen en inrichten van bijvoorbeeld office 365
synchroniseren verbindingen met extern bureaublad |
E-mail afhandelen en de voortgang bewaken | |
Facturen | Het inboeken van facturen (voorwerk boekhouder) in bijvoorbeeld Snelstart
Openstaande posten nabellen (debiteurenbeheer) Ledenadministratie bijhouden Opmaken van facturen Klaarzetten betalingen in bijvoorbeeld Snelstart |
(intern) Overleg | Het opstellen van de agenda
Notuleren tijdens de vergadering en het verslag verzorgen Het maken van een actielijst De voortgang bewaken ten aanzien van de actielijst |
Office pakket | Het maken van sjablonen/templates
Kennis van Word en Excel |
Notuleren | Onafhankelijke verslaglegging van de vergadering
Samenvattend of uitgebreid verslag Transcriptie van opnames |
Printen | Het printen en/of kopiëren van documenten
Het verzendklaar maken van post Inscannen van gegevens Binnenkomende post afhandelen |
Tekstverwerking | Het uitwerken van digitaal aangeleverde bestanden
Het verwerken van teksten Het verzorgen van de opmaak Controleren op spelling en stijl |
Telefoon | Met de bedrijfsnaam de telefoon beantwoorden
Notities maken en informatie doorgeven Voortgang bewaken |