De administratieve en/of secretariële medewerker
Administratieve ondersteuning van Tol Secretarie: Een Eigen Secretaresse die zorgt voor ondersteuning en (mee)helpt om de taken uit te voeren!
In ieder bedrijf zijn er momenten dat je denkt: “Had ik nu maar een administratief medewerker tot mijn beschikking”. Als ondernemer ben je bezig met je corebusiness en je weet dat de financiële administratie erbij hoort. En als jezelf uitvoerend bent met de financiële administratie dan kan het gebeuren dat je vaak in het weekend met de financiële administratie bezig bent. De facturen moeten wel de deur uit en de inkoopfacturen ingeboekt ondanks dat al veel gedigitaliseerd is.
Voor dit ‘probleem’ heeft Tol Secretarie de oplossing namelijk Administratieve Ondersteuning!
Hoe werkt de ondersteuning?
Tol Secretarie neemt de uitvoering van de administratie (het voorwerk) uit handen als het gaat om
- het up-to-date houden van de online boekhouding.
- het maken en versturen van de verkoopfacturen.
- het verwerken van de inkoopfacturen.
- het debiteurenbeheer.
- eventueel de Q-btw aangifte.
Door onze administratieve ondersteuning blijft de administratie er netjes en ordentelijk uit zien maar hou je zelf de eindregie.
De jaarlijkse eindcontrole van de btw en het opstellen van de jaarrekening wordt door de boekhouder of accountant gedaan.
Het enige wat jij hoeft te doen is ons inschakelen en aangeven waar je tegenaan loopt. Wij zorgen voor de rest!
Voordeel
- Kostenbesparend
- Eigen administratief secretaresse voor de extra paar handen
- Flexibel inzetbaar
- Taakgericht
Maatwerk
Voor de administratie zijn we op verschillende manieren in te zetten:
- Tarief per uur
- Administratieve ondersteuning kan een taak onderdeel worden binnen secretariaatsbeheer.
Wil je meer informatie of een afspraak maken? Neem dan contact met ons op! Lees ook eens over de andere diensten die Tol Secretarie je kan bieden.
Bekijk de folder