Praktijkondersteuner: Wij ontzorgen en versterken

Geen secretariële praktijkondersteuner hebben betekent gemiste oproepen. Meestal van patiënten die je niet kunt terugbellen omdat er geen voicemail is ingesproken of omdat er gebeld is met een onbekend nummer. Als jij een praktijk hebt, wil jij alle aandacht besteden aan de behandeling van jouw patiënten/cliënten. Voortdurend gestoord worden tijdens je behandelingen is geen ideale situatie. Dit kost juist tijd en daardoor geld. Zo simpel is het.

Een patiënt/cliënt met pijn wil zo snel mogelijk geholpen worden. Als de behandelaar, zoals een fysiotherapeut, tandarts of chiropractor niet bereikbaar is, leidt dat tot irritaties en wordt er verder gezocht naar een andere behandelaar. Dat kan klanten kosten en dus geld. Ook hier geldt: zo simpel is het!

Hoe wij ontzorgen

Wij ontzorgen jou door de telefoon uit jouw naam op te nemen. Ook is het voor ons geen probleem om, in een systeem als bijvoorbeeld IntraMed, afspraken direct in te plannen of patiëntenkaarten aan te maken. Jij bent weer bereikbaar en indien nodig, kun je op een later moment nog patiënten/cliënten terugbellen. Door altijd bereikbaar te zijn maar wel de persoonlijke aandacht voor jouw patiënt/cliënt te hebben, sta jij weer sterker als ondernemer.

Wil je graag weten wat wij als secretariële praktijkondersteuner kunnen betekenen? Kijk eens op onze pagina Secretariële praktijkondersteuner of neem contact met ons op!