Tarieven

Secretariële Ondersteuning

Omdat ieder project maatwerk is, is ook een offerte op maat wel zo fijn! De tarieven voor de Secretariële Ondersteuning, de collega op afstand, zijn afhankelijk van de werkzaamheden. Ons uurtarief is daarom een richtprijs en zal gelden vanaf € 37,50*.

De offerte wordt in overleg met jou aangepast aan de werkzaamheden.

De voorwaarden van onze Notuleerservice staat hieronder apart uitgelegt.

Wil jij meer informatie over de voorwaarden, een offerte aanvragen of een afspraak maken? Neem dan hier contact op!

* prijzen zijn exclusief btw.

 

Notuleerservice

Het tarief voor onze Notuleerservice is opgebouwd uit meerdere componenten.

Allereerst rekenen wij een uur voorbereidingstijd, zodat we ons in zowel de organisatie als de stukken van de vergadering hebben ingelezen. Daarbij komt uiteraard de vergader- en uitwerktijd van het verslag. Tot slot komen daar de voorrijkosten bij, bestaande uit reistijd en -kilometers.

Omdat het soort verslag en de uitwerktijd aan elkaar gekoppeld zijn, en samen het tarief sterk bepalen, hebben we hier een overzicht van alle soorten verslaglegging die wij kunnen leveren. Per verslagsoort staat in onderstaande tabel hoe lang de uitwerktijd voor het verslag gemiddeld is per uur vergadering. Onder het uitwerken valt ook de tijd voor het redigeren, corrigeren en het opmaken van de lay-out en bestandstype.

Soort verslagVergadertijdUitwerktijd per uur vergadertijd
Samenvattend verslag1 uur1,5 uur
Uitgebreid samenvattend verslag1 uur2,5 uur
Woordelijk verslag1 uur4 uur
Letterlijk verslag1 uur5 uur
Globale Transcriptie1 uur2,5 uur
Woordelijke Transcriptie1 uur4 uur
Letterlijke Transcriptie1 uur5 uur
Voorbereiding1 uur

Tarieven Notuleerservice:

Uurtarief Vergadertijd€ 42,50
Uurtarief Vergadertijd op contractbasis€ 37,50
Reiskosten, wordt bepaald naar locatie.*€ 0,35 per kilometer
Reistijd, wordt bepaald naar locatie.*€ 25,00 per uur

* De reiskosten en reistijd worden door ons berekend zodra wij voor het bijwonen van de vergadering vanaf kantoor minimaal 25 kilometer tot de vergaderlocatie moeten reizen.

Voor vragen of het aanvragen van een offerte of een vergaderdatum mag vul het aanvraagformulier in!

 

Secretariaatsbeheer

Wil jij graag een eigen secretariaat voor jouw onderneming of heb jij voor een langere periode een secretaresse nodig?

Bij ons kun je een maandelijkse bundel afsluiten volledig afgestemd op jouw bedrijf. Het abonnement is vanaf 10 uur in de maand af te nemen. Afhankelijk van de door jou gewenste werkzaamheden kan een passende bundel worden samengesteld tegen een vast bedrag in de maand. Uren die niet zijn gebruikt worden meegenomen naar de volgende maand. De verrekening van uren is bijvoorbeeld per half jaar.

Omdat iedere onderneming andere wensen heeft, stellen wij een offerte op aangepast aan jóuw wensen. Vraag daarom vooral naar onze mogelijkheden!

Voor meer informatie over de voorwaarden, een offerte of een afspraak, neem dan hier contact met ons op!

* prijzen zijn exclusief btw.

 

Telefoonservice

Het tarief voor onze telefoonservice is als volgt opgebouwd:

 

Op afroep, zonder abonnement€ 10,00 per dag,
exclusief € 2,95 per gesprek
Abonnement dagelijks€ 50,00 per maand,
exclusief € 2,25 per gesprek
Abonnement met vast maandtariefHet maandtarief wordt in overleg bepaald;
per half jaar volgt dan een naberekening
Basispakket Praktijkhouders€ 415,00* per maand,
inclusief gesprekskosten voor inkomende telefoontjes en het maken van afspraaknotities in de agenda.
Luxe pakket Praktijkhouders€ 695,00* per maand,
inclusief gesprekskosten voor in- én uitgaande telefoontjes, het verwerken van verwijzingen, intakeformulier en de patiëntengegevens en het inplannen van afspraken in de agenda.

* Dit is een richtlijn voor een middelgrote praktijk. Het tarief wordt gebaseerd op de omvang van de praktijk, en het aantal telefoontjes.

Praktijkondersteuning

Zoals u hierboven in het overzicht kunt zien, bieden we twee pakketten voor de ondersteuning. Deze zijn gebaseerd op onze ervaringen binnen een praktijk met meerdere medewerkers en het daarbij horende gemiddelde aantal telefoontjes en de tijd die dit beslaat. Per praktijk wordt er bepaald wat een redelijk tarief is.

Tot pakket 1, het standaardpakket, behoren de volgende handelingen en werkzaamheden:

  • Het behandelen van binnenkomende telefoontjes
  • Agendabeheer met afspraaknotities, naam en telefoonnummer
  • Het aanleggen en onderhouden van een communicatielijst met daarop afwijkende mededelingen en vragen

In pakket 2, het luxepakket, behoren alle overige organisatorische werkzaamheden die in de praktijk voor kunnen komen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan:

  • Het behandelen van de uitgaande telefoontjes naast de binnenkomende
  • Het agendabeheer, met inplannen en wijzigen van afspraken en intakes, notities alleen ter aanvulling
  • het aanmaken van patiëntenkaarten
  • Communicatie per mail, zoals bevestigingen van (afgezegde) afspraken
  • Verwijzingen van een huisarts of specialist verwerken en inplannen
  • Voicemailberichten afhandelen

De kosten:

Natuurlijk kun je voor al deze werkzaamheden een baliemedewerker inschakelen. Maar vaak heb je daar niet de uren voor, en alleen bereikbaar zijn als de medewerker aanwezig is, gaat ten koste van de klantbeleving en klantvriendelijkheid.

Als je ons inschakelt heb je over de hele werkweek iemand die de telefoon voor je beantwoord. Meer dan 40 uur per week, en je betaalt maar een fractie. Om het kostenplaatje wat beter te schetsen, hebben we hier een rekenvoorbeeld, wat je als praktijk op basis van een 40-urige werkweek aan een ondersteuner zou moeten betalen:

Het maandloon van de gemiddelde ondersteuner is €2460 bruto op basis van een 40-urige werkweek.

Maandloon (bruto) 2.460,00
Jaarloon 29.520,00
Inclusief 8% Vakantiegeld 31.881,60
Werkgeversdeel, hier uitgegaan van 20%38.257,92

 

Uit dit overzicht blijkt dat je kosten per maand voor een fulltimekracht € 3.188,16 zijn. Per week gaat het dan om ongeveer € 735,-.

Dit is vergelijkbaar met het maandtarief van onze luxepakket voor een praktijk met meerdere behandelaars waarbij de praktijk bereikbaar is voor meer dan 40 uur per week.

Als we uitgaan van een praktijk met 4 behandelaars waarvoor wij gemiddeld 300-350 telefoontjes per maand ontvangen, is ons maandtarief €695,-. Voor een heel jaar ben je dan € 8340,- kwijt. Daarbij komen geen extra kosten als vakantiegeld, verzekeringen etc. dat is dus een fractie van het jaarbedrag wat u voor een medewerker op locatie betaald. En dat terwijl wij er ook zorg voor dragen dat u gewoon 40 uur per week bereikbaar bent.

Omdat we op afstand werken, en wij face-to-face contact wel heel belangrijk vinden, maken we gebruik van WeSeeDo, een rechtstreekse beveiligde internetverbinding waarbij je elkaar ziet (webcam nodig) zodat de behandelaar en de ondersteuner toch face-to-face contact kunnen hebben als ze iets willen overleggen. Dit gaat via een link, welke slechts eenmaal geldig is.

Om de gastvrijheid in de praktijk nog meer te ondersteunen bieden wij de mogelijkheid van de digitale receptioniste. De patiënt drukt op een knopje om zich te melden waarna de ondersteuner in een scherm verschijnt en er rechtstreeks met face-to-face contact kan worden gecommuniceerd. Vraag hierbij gerust naar welke mogelijkheden er zijn!

Wil je meer informatie of een afspraak maken? Neem dan contact met ons op! Lees ook eens over de andere diensten die Tol Secretarie u kan bieden.